۱۳۸۹ اسفند ۲, دوشنبه

حمله با نارنجک صوتی به منزل مهدی کروبی

به گزارش سحام نيوز، نيمه شب گذشته نيروهای اطلاعاتی با تخليه کامل کوچه و مسدود نمودن آن، شرايط را برای حمله وحشيانه نيروهای خودسر و اراذل و اوباش فراهم نمودند. آنان نيز با شکستن شيشه‌های ساختمان، اقدام به پرتاب سه عدد نارنجک صوتی به داخل ساختمان نمودند.
در اين راستا همچنين اراذل و اوباش سعی داشتند با ايجاد فضای رعب و وحشت در ميان مردم و ساکنان محل، جلوی هرگونه واکنش احتمالی آنان را بگيرند. در پی اين اقدام، آقای کروبی با احضار محافظان خود، از آنان خواست تا ساختمان را ترک کنند و وی و همسرش را تنها بگذارند.

به نوشته‌ی سحام نيوز، کروبی به محافظان خود گفته است: “شما که توانايی مقابله با اين افراد را نداريد و در صورت برخورد با آنها از سوی مقامات بالاتر خود مؤاخذه می‌شويد، بهتر است ساختمان را ترک کنيد و ما را تنها بگذاريد.”

آقای کروبی همچنين در ادامه متذکر شده که: اينان بيايند و با حکم قضايی اقدام به ورود به ساختمان کنند، نه اينکه بيايند و با رفتارهای وحشی و به دور از عقلانيت و انسانيت موجب آزار و اذيت مردم و همسايگان شوند!

ايشان همچنين گفته است: “طی چند ماه اخير شاهد درگيری‌های فراوانی در منطقه خاورميانه و آفريقا بوديم، اما هيچ وقت گزارشی از اين نوع برخوردها که خود حکومت در رابطه با مخالفانش انجام دهد، نشنيديم. اين نوع رفتارهای قرون وسطايی و نخ‌نما شده به آبروی اين مردم و کشور لطمه می زدند. ديگران می گويند مگر مملکت اينها قانون ندارد؟ مسئول ندارد؟ اين رفتارهاست که باعث بی‌آبرويی می‌شود.”

آقای کروبی در پايان به محافظانش گفته است: “به آنها بگوييد يا بايد با حکم قضايی و دادگاهی عادل وارد شوند و يا جنازه‌ی مرا از اين خانه بيرون ببرند، و تا آخرين لحظه و قطره‌ی خون خواهم ايستاد.”

سحام نيوز همچنين خاطرنشان کرده است که مهدی کروبی و همسرش در هفت روز اخير از هرگونه تماس و ارتباط با فضای بيرون به شدت منع شده‌اند، تا جايی که حتی برای تهيه‌ی نيازهای اوليه با مشکل روبه‌رو شده‌اند. وضعيت مهدی کروبی و فاطمه کروبی به شدت وخيم گزارش شده و بيم آن می‌رود که اين حبس شديد خانگی موجب ايجاد شرايط وخيم جسمی برای ايشان گردد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر